Recepční služby

Recepční

PlusGuard má v nabídce širokou škálu recepčních administrativních služeb. Naši pracovníci zajišťují chod recepce společnosti a administrativu pro management společnosti i pro ostatní zaměstnance.

Poskytuje především tyto recepční služby

Vedení knihy návštěv, uvádění návštěv. Komunikace se správou budovy. Vyhotovení vstupních nebo identifikačních karet a jejich evidence. Obsluha klíčového režimu. Zajišťování kurýrních služeb. Obsluha podatelny. Vedení pokladny. Zpracování pošty (evidence, skenování, přeposílání atd.) Tvorba jednoduchých reportů, výkazů, statistik. Zajištění telefonních ústředen.
Správa datové schránky (přijímání zpráv, odesílání, archivace atd.) Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy. Správa firemního archivu dokumentů. Správa firemních vozidel. Objednávání letenek, ubytování. Zajišťování taxislužby. Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). Zajišťování občerstvení při jednáních managementu společnosti. Objednávání kancelářských potřeb. Péče o květiny.